onsdag 9 december 2009

Fullbokad onsdag

Idag är det föräldragrupp på bvc. Jag har för mig att det ska handla om trafiksäkerhet och alkohol men det kanske var nästa gång. Det blev inställt sist pga vaccineringen av de små barnen och jag minns inte riktigt vad som sas. Därefter ska vi iaf väga tösen, kanske blir det en mätning också. Jag kan tänka mig att hon väger ca 6500 nu, vår lilla guldklimp.

I eftermiddag ska jag äntligen till frissan. Jag hade tid förra veckan men eftersom jag inte kom ihåg det, trots påminnelse på mobilen och uppskrivet på tavlan i hallen, så fick jag boka om. Lagom pinsamt när frissan ringde och frågade var jag höll hus. Hon hade fått ringa min mamma och fråga om numret först... Men idag ska jag klippa mig iaf!

Tösen satt nyss i mitt knä men det var inte roligt tyckte hon, dså jag satt henne i sittern. Det brukar vara kul en stund iaf. Jag satte babygymmet över så hon skulle ha något att leka med eftersom de flesta leksaker flyger iväg annars. Fast hon använder inte gymmet som det är tänkt riktigt. Hennes mål är att dra ner alla sakerna som hänger, så nu ligger de i hennes knä. De fick sitta uppe några minuter iaf. Hon sjunger så fint här bredvid, tror bestämt att sambon kommer vakna av galandet :)


Ikväll kommer äntligen min kära syster hem från sin jorden runt resa! Jippie, som vi har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar