torsdag 10 december 2009

Malmö

Idag var jag mamma, tösen och min syster i Malmö. Syster kom hem igår men skulle vidare till Paris idag så vi skulle lämna henne nere på stationen. Jag hittade strumpor till tösen på hm, de är så himla bra. Det är en kant på dem som gör att strumpan håller uppe, super! Det ena paret är med nalle puh och det andra är med barbapapa. Jag har redan ett par nalle-puh, men med annan design och ett par röda hello kitty.


Tösen var lugn nästan hela dagen. Det vara bara lite trist att sitta i bilen så länge. Tur att hon sov mest. När vi kommit fram hade hon sovit i bilen i ca två timmar så vagnen var inte så lockande. Jag kände mig elak att sätta henne i vagnen så vi bar på henne en liten stund och sen lunchade vi. Tösen var väldigt intresserad av salladen på min tallrik och ville gärna stoppa i munnen.

Ikväll åt hon en hel smakportion av gröten. Hon mumsade ordentligt och gapade så fort hon fick syn på skeden. Efter maten blev det bad och nu ligger hon och nanar. Jag ska nog också lägga mig snart, så jag är lite piggare imorgon. Man vet ju aldrig hur natten kommer bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar