söndag 27 december 2009

Julmiddagar till höger och vänster

Nu är snart allt julfirande över. Idag ska vi till sambons pappa och äta men sen är nästa stopp nyår. Trots att jag saknade en hel del julkänslor i år och att det varit lite stressigt så var det en underbar jul även i år.

Igår var vi en sväng på rean men det var inte så mycket att hänga i julgranen. Jag hittade en klänning till tösen som jag spanat in innan och en annan outfit till annandagsmiddagen hos mormor samt nyår.

Hos mormor bjöds det traditionellt på lax, potatis, lutfisk (för den som ville ha), sås och ärtor. Det är så himla gott! Efter det blev det fruktsallad och på det bjöd hon på kaka och kaffe. Det blev en hel del ätande :)

Nu ska jag försöka suga in lite information om beskattningsrätt så att jag slipper stressplugga till tentan i januari. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar