onsdag 30 december 2009

Spa här hemma

Idag ska jag ha en egen spadag (eller rättare sagt timme) här hemma. När sambon slutat jobbet så är det jag som ska njuta av lite egentid. Det ska bli så skönt! Kanske vill sambon också ha fotbad senare, vem vet?

Nu har jag lagat lite mat till tösen, så jag hoppas hon gillar det. I frysen ligger små portioner av spagetti och köttfärssås, samt några portioner med kokt torsk, tomatsås och potatis. Jag tror att torsken är godast enligt henne men vem vet, hon kanske glufsar i sig köttfärssåsen också. Hon smakade den igår men tyckte nog att konsistensen var aningen knasig för hon gjorde en väldigt rolig min. Jag har gjort det till pure men det skiljer ju sig lite åt från gröt och potatismos. Hon vänjer sig nog, hon såg lika rolig ut första gången hon smakade potatis och nu slinker det snabbt ner mellan mmm-ljuden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar