torsdag 17 december 2009

Kristianstad

Igår var vi i Kristianstad och shoppade. Förutom mig och tösen var det två från föräldragruppen och deras söta söner. Tösen var lite strulig med maten under gårdagen men hon verkade inte allt för missnöjd för det. På tåget var hon vaken, tittade, grinade lite och flörtade en del, sen sov hon så gott nästan hela shoppingturen.

Det blev egentligen inte så mycket till shopping men jag kom hem med en skjorta till mig samt sockar och pyjamas till tösen. Bäst av allt var nog att jag hittade favoritpyjamasen på hm och fick den för halva priset eller att de hade danska karameller på chokladaffären :) Det var väldigt kul att komma iväg och hitta på lite annat, det får vi göra om!

Idag ska det vara rent och fint här hemma igen. Vi har två visningar kvar, idag och på lördag men sen är nog alla avklarade. Men innan jag ska putsa här hemma ska vi iväg och handla de sista julklapparna. Det ska bli skönt att vara klar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar