fredag 25 december 2009

Nytt var dag

Nu händer det saker här. Tösen har upptäckt sina tår på riktigt nu och så fort vi ska byta blöja så åker stortån in i munnen. Det är inte så lätt att byta på henne då, men söt är hon. Undrar om det är gott att sutta på tån, när man har fotsvett som hon har?

Nu ligger hon på golvet och "pratar". Hon har en massa nya ljud för sig idag. Vad hon vill få ut av det vet jag inte, men kul låter det iaf!

I em kommer syster hem! Då ska vi hämta henne på stationen och sedan äta hos mina föräldrar. Förhoppningsvis vill hon sova här i natt, jag ska minsann köpa hem en massa smaskiga pålägg så jag kan locka med god frukost :)

Igår fick hon en massa fina klappar. Det fick vi allihopa. Jag kanske hinner lägga ut lite bilder senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar