onsdag 2 december 2009

Ullared

Trippen till Ullared gick bra, vi fick tom med plats med allt i bilen på vägen hem. Jag var nästan rädd att vi skulle behöva göra som Ullareds Rose-Marie, ha en säck i famnen och trycka in allt i baksätet. Det blev en hel del fynd. Jag kom bara hem med en onödig sak, men jag kunde inte låta bli att köpa chokladbollarna. De är ju så goda! Jag köpte lite kläder, en gå-stol (till senare bruk), potta, regnkläder till vår/sommar, strumpor till sambon, lite julklappar till oss båda (dvd, våg och fön till mig) och en hel del annat nödvändigt.

Tösen hade det bra här hemma, hon myste med sin mormor på dagen tills sambon slutade jobbet. Jag hade med mig pumpen så jag överlevde jag också :) Jag hittade en jättesöt tomtedräkt, så nu är julkortet taget. Det blev inget leende men det går inte alltid att få på beställning tyvärr. Just nu är hon inte allt för överlycklig heller. Hon har ett sutt-sår på tummen så vi har en vante på hennes vänsterhand så det ska läka. Stackarn! lite dumt att hon ändå lyckas ta av vanten när vi lägger henne men vi gör vårt bästa iaf.

Nä, nu blir det palsternacka för tösen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar