måndag 21 december 2009

Julfirande

Det första julfirandet hade vi igår hos tösens farmor. Det bjöds på julbord och risalamalta. Däremellan passade vi på att dela ut julklappar. Ingen överraskning att tösen fick flest klappar, och glad blev hon. Speciellt för en snuttefilt, hon sken upp som en sol :)

Idag har mamma varit här medan jag fått en hel del pluggat. Det är tenta om fyra veckor så nu måste jag sitta och koncentrera mig några dagar så att jag klarar tentan sen. Tösen hade jätteroligt, hon sov i två timmar efter att de lekt och busat.

Nu har jag precis gett tösen gröt. Hon var lite grinig men med lite mat i magen så blev allt bättre och nu sover hon som en stock.

Imorgon ska hon leka med Oscar, det ska bli så kul tycker hon! Men innan dess hoppas jag på att få en underbart sovrik natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar