söndag 28 februari 2010

Storasyster?

Vi har adressändrat bredbandet imorgon men om det fungerar från dag ett är ganska otroligt. Sambon sa att det kanske fungerar redan nu men jag vet inte. Hur ska jag klara mig utan Internet? Jag kan ju inte söka jobb eller kolla bloggar alls... Tur att jag har tösen att roa mig med!

Nu sover hon gott i sin säng efter en heldag. I förmiddags var Jessica här på besök och sen åkte vi till kusinerna på kalas. Det bjöds på en fantastisk tårta, både superfin och supergod.

Tösen hade det roligt med sysslingen som lekte bredvid. Det roade henne en hel del. Vi har tänkt köpa någon leksak som aktiverar tösen mer, så att hon kan röra sig så mycket som hon vill men jag vill helst inte köpa en gåvagn. Jag tänkte kolla på hoppgunga, det kanske hjälper. Efter att tösen hade så kul idag kom jag på en superbra sak att ge henne för underhållning, men jag undrar var man kan få tag på en storasyster till tösen?

1 kommentar:

  1. Vi måste helt klart träffas mer!!! Felicia gillar Nelly också :-)
    Tack för idag, vi ses på tisdag!
    Kram Johanna

    SvaraRadera