måndag 16 november 2009

Dagen som gått

Jag har hunnit med lite plugg idag, dels tack vare en snäll och lugn liten bebis och dels tack vare en underbar kompis. Ja Jessica, jag menar dig! Jag hann inte plugga så mycket förra veckan eftersom vi hade fullt upp med allt möjligt så nu ligger jag lite efter. Jag fick lite smått panik när jag igår insåg att vi förutom den vanliga lektionen, har en diskussionsuppgift på onsdag samt en hemtentamen på torsdag. Det är fullt upp kan jag lova!

På eftermiddagen fick vi besök från några arbetskamrater. Det var himla trevligt och tösen fick en mysig pläd. Den är underbart mjuk. Hon tackar så mycket! Dessutom fick hon ett smyckeskrin av Jessica i dop-present. Helt perfekt eftersom hon fick några halsband i söndags. Av min bror fick hon ett guldhalsband som hade namn och födelsedatum ingraverat. Det var jättefint. Av systern min fick hon ett silverhalsband med hjärta, mormor gav ett guldhalsband. Dessutom fick hon digitala fotoramar, ett My-halsband, månadshalsband, en brio-skallra, en sagobok och en fin Metallica-tröja. Tänk att det finns tröjor med tösens namn på :)

1 kommentar:

  1. Du är med en underbar vän. Jag är glad att jag har dig! :) Och tack för allt idag, det var jätte mysigt! KRAM!

    SvaraRadera