söndag 29 november 2009

Ännu en helg susar förbi

I går var sambon och vaccinerade sig. Han tog bilen och jag vagnen. jag tänkte stå med honom i kön eftersom det är så trist att stå där själv men när jag kom fram så stod han inomhus så jag kunde inte komma fram dit. Det blev till att gå en runda istället. Synd att jag hade vinterjackan, inte direkt väder för den när man ska röra på sig. När vi var hemma igen blev det till att städa och fota i lägenheten. Vi har några rum kvar att fota, men vi kom en bit igår iaf.

På kvällen var jag och sambon på fest med jobbet. Mamma och pappa var barnvakt och det gick jättebra. Det var roligt på festen, en del lite väl fulla, men det hör ju till när det är personalfest med gratis dricka :)

Idag är det julmarknad som gäller, i slottslängorna, Sölvesborg. Det ser exakt likadant ut varje år och jag köper bara något litet men det är så mysigt att gå där. Lite har det klart ändrats sedan det brann. Det är så synd att de flyttade våffelstället. Innan satt man uppe och kollade ner över marknaden, men nu sitter man vid scenen, i slutet av stånden. Men våfflorna är lika goda för det :)

På tisdag blir det Ullared!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar