onsdag 4 november 2009

Karlskrona

Nu är vi hemkomna från vår dagsutflykt till Karlskrona. Jag hittade en tröja, en skjorta och bikini. Nu kan jag vara med på babysimmet utan att tuttarna trillar ut :) Jag kan ju berätta att det inte är lätt att hitta badkläder så här års. Är det inga thailandsresande som vill köpa nytt innan semestern? Vi kollade hm, lindex, KappAhl och cubus men icke. Det var på stadium som det fanns men utbudet var inte stort. Jag hade en bikini att välja på så även om jag inte gillar den så fick jag köpa den. Sambo hittade jacka, skor och byxor. En riktig shoppingdag för oss.

Vi lunchade på en thairestaurang, som hade lite sushi med på bufféen, smaskens! Tösen sov gott i sin vagn hela tiden, det var först när vi skulle åka hem som hon vaknade. Hon och jag satt i baksätet och lekte på vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar