torsdag 12 november 2009

En dag för mig

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på fotbehandling av sambon och igår var jag där. Jag får passa på när sambon är ledig. Det var fotbad, paraffinbad för händerna, ansiktsmassage, fotvård och fotmassage. 90 minuter av avslappning och det var underbart kan jag lova!

Det var även föräldragrupp igår och eftersom sambon var ledig så var han med och lyssnade om barnsäkerhet. Usch och fy för allt som kan hända. Det var en givande träff och vi fick lära oss om vad vi ska göra om ett barn sätter i halsen.

Jag köpte en annan flaska till tösen för att kunna flaskmata henne lite igen och det går faktiskt bättre med den. Inte perfekt men helt klart bättre. Det gäller att vara beredd på att mjölken kommer flygandes :) Jag hoppas verkligen att det kommer gå galant snart igen. Om jag t ex ska klippa mig och är borta 1,5 timme så är det ju inte alls säkert att tösen vill äta innan jag går. Jag kan ju inte tvinga henne. Hon kanske vill äta en timme därefter och då är jag ju inte hemma isf. Det ska gå, så är det bara. Ta lite i taget. Skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar