torsdag 5 november 2009

Telefonen ringde

Prästen ringde upp idag och vi bestämde att vi skulle träffas nästa tisdag. Då ska vi gå igenom allt inför dopet. Det ska bli kul att börja planera detaljer. Just nu funderar jag mest på bordsdekorationen. Kanske inte är det man ska fokusera på men det är så förbannat roligt! temat ska iaf vara lila, så långt har jag planerat. Sen måste jag bestämma hur servetterna ska vikas och det snart! Jag måste ju börja i tid så jag inte behöver stressa med det de sista dagarna. Kanske att jag tar det i helgen? Sambon jobbar när prästen kommer hit, men får se om det går att lösa kanske. Hade varit bra om han var hemma.

Tösen ska ha min gamla dopklänning. Vi har letat fram den men jag minns inte om mamma tvättade den eller inte, annars får jag ta och göra det. Måste se om den passar också, men det tror jag att den gör (det är ju inte så att de sitter slimmade direkt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar