tisdag 3 november 2009

Lite gasig

Jag visste att natten inte skulle gå så bra, bara för att jag hoppades på det. Jag ska sluta med det nu. För det första kunde inte jag somna eftersom jag sov alldeles för länge natten före. Innan kunde jag sova till halv nio och ändå somna på kvällen mellan 22-22.30 men då var jag ju vaken en timme på natten också eftersom hon åt längre tid. Så är det inte längre, när hon ska äta tar det 10-15 minuter och sen ligger hon och sover i sin säng igen.

När jag väl somnade så vaknade tösen redan strax efter 3, hon åt, somnade om och vaknade igen vid 5. Jag gillar inte dubbelnätter, jag får så lite sammanhängande sömn då. Jag bytte på henne och gav henne lite mat, vilket endast kan räknas som ett mellanmål så lite som hon ville ha. Sen somnade hon igen. Sambon gick upp halv sju tror jag för att tösen krystade. Det tog ett tag sen kom den efterlängtade fisen så hon kunde somna om. Jag gick upp strax efter åtta och då hade tösen åter igen legat och krystat ett tag. Det är lite jobbigt eftersom det inte är något man kan göra åt saken, det är ju bara hon som kan nå målet. Nu har hon somnat om och dragit Bo över sig, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar