torsdag 19 november 2009

Lång dag

Det har varit en lång dag idag och ännu är klockan inte ens tre. Tösen åt igår vid 23.30, då hade jag redan sovit en stund. När jag vaknade nästa gång var jag säker på att klockan inte var mer än ett eftersom jag kände mig pigg. Jag brukar vara ganska pigg då, till skillnad från vid 5, då är jag mer sovande än vaken. När jag kollade klockan var hon halv sju. Tösen låg och "pratade" i sin säng och var allmänt nöjd med tillvaron. Jag valde att gå upp, så att sambon kunde sova vidare. Det blev the voice, en kopp te och lite lek med tösen. En timme senare somnade hon igen. Det konstiga är att hon inte var särskilt hungrig, hon åt bara lite innan hon somnade om. Kan jag ha vaknat, tagit upp henne och matat henne utan att minnas det? Troligen inte...

Efter lunch var jag ute och gick med en grannkompis. Det duggade men lite regn skadar ju inte :) Tösen har ännu inte vaknat från rundan, hon ligger och nanar i sin liggdel. När hon vaknar blir det lite mat från flaska (hoppas det fungerar lika bra som sist!) och sen ska vi leka lite med flodgiraffen och skallran. Kanske bita lite på bitringen också?

Sambon jobbar sent idag, trist... Jag ska se om det finns någon bra film här hemma. Det hade inte varit fel med en myskväll framför tv:n och lite godis på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar