fredag 6 november 2009

Host

Det var underbart att bada med tösen och tänka sig, jag tappade henne inte! Hon hade jättekul och log nästan hela tiden. Lite läskigt tyckte hon dock allt att det var när jag la henne på rygg för att flyta. När hon kommit ner så verkade det vara härligt men nyfikenheten slog till och då ville hon se vad de andra gjorde. Behöver jag säga att ansiktet kan komma i vattnet när man flyter på rygg och kollar på sidan? Hon fick inte vatten i munnen iaf, inte då. Allt som allt blev det en liten kallsup, men efter några hostningar så var allt bra igen. Jag tror bestämt att hon redan längtar tills nästa fredag!

Det var en hel del av barnen som inte var med idag på simmet pga sjukdom. Jag är så glad att tösen hållit sig frisk än så länge men snart är det vinter och då är inte förkylningarna långt borta... Lägger man till RS-viruset och svininfluensan så lockar det att stänga in sig nu, gå i ide och inte gå ut igen förren våren är här. Jag får väl öppna fönstret lite så vi får lite frisk luft isf :)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med babysim! Det vill vi också testa sen.
    Jag ringde bm och hon sa att jag skulle sluta gå. :) Eller i alla fall cykla om jag skulle långt. Hon sa inget om sjukgymnast, kanske ska fråga om det när jag ska dit igen.
    Kram

    SvaraRadera