söndag 1 november 2009

Ikea

Igår var jag och Jessica på Ikea. Vi hittade en massa fint men konstigt nog kom ingen av oss jul-älskare hem med en massa julsaker. Man fick inte den där julkänslan när man var nere på säsongsavdelningen, vilket jag hade hoppats på. Men jag fick med mig en del annat hem. En hurts till mina sysaker, förvaring till tösens saker i hallen, en babystol (även om det är ett tag tills den kan användas) mm. Här hemma myste tösen och sambon.

På kvällen kollade jag och Jessica på seven pounds. Den är så himla bra. Det är nästan så jag lipar varje gång jag ser den även om jag vet vad som komma skall, och det är kära Will som gör allt. Han är min superman.

Det har varit en flitig dag idag. Den började väldigt tidigt, redan strax efter sju. Alldeles för tidigt för en söndag men jag kände mig ganska pigg och gick upp. Redan vid halv tio somnade jag igen, det var beskattningsboken som lockade fram gäsparna. Efter förmiddagsluren var vi och storhandlade, vi har dessutom tvättat och städat här hemma samt badat tösen. Nu kanske jag ska ta mig en kopp te och se om det finns något på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar