fredag 30 oktober 2009

Introduktionen

Introduktionen var lite sådär idag. Det var flera från föräldragruppen som var där, både i vår grupp och gruppen efter och det var ju roligt. Den mesta informationen hade vi fått reda på genom mail innan så det var inte så mycket nytt. Mest var det väl att jag skulle köpa badbyxor men tyvärr tog tösens storlek slut innan jag hann köpa så jag får försöka komma ihåg att ta med pengar nästa vecka igen och köpa dem då.

Det var väldigt varmt inne vid bassängen, kändes lite jobbigt att ha en stickad tröja då. Tur att det är bikini som gäller resterande gånger. Nu måste jag bara hitta en ny bikini. Överdelen jag har är väldigt precis i storleken så jag hade verkligen behövt en annan för att inte visa för mycket. Får se om det finns några att köpa nu. Det är ju inte direkt säsong...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar