torsdag 22 oktober 2009

En vanlig torsdag

Idag har sambon sovmorgon så då passade han på att mysa ordentligt på morgonen. Då är alltid tösen glad och pigg, hon jollrar och ler. Det går tom att lägga henne lite längre stunder på mage då. En anledning till att det går bättre att ligga på mage nu kan ju bero på att hon blivit starkare i nacken och därmed ser mer än bara filten. Själv passade jag på att läsa, ha lite egentid. Nu ligger hon och sover igen, vår lilla prinsessa.

Det enda som står på agendan idag är att mamma kommer hit ikväll. Det ska bli jättekul. Det är alltid kul att träffas men idag passar det extra bra eftersom jag annars hade varit hemma själv då sambon jobbar sent. Självklart har jag en inplanerad te-stund i em när tösen sover.

Nu börjar julen närma sig allt mer, men innan dess är det ju fars dag. Hur ska detta firas tro? Det är svårt att fråga tösen om vad hon vill ge sin pappa men något ska vi nog kunna komma på tillsammans. Sen har ju jag en pappa med som ska uppvaktas lite :) Sen blir det 100 % jultankar. Åh, jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar