torsdag 29 oktober 2009

Sova, jag?

Vi var ute och åt och bowlade med jobbet igår, vilket var himla roligt. Egentligen kan jag kanske inte säga att JAG bowlade eftersom jag och Jessica bara tittade på. Det är så himla mycket roligare att titta på när andra gör strike än att själv bara hamna i rännan. Tösen var med och trots ljudnivån sov hon gott. Idag har hon sovit sämre. Natten gick bra, som vanligt, men jag var megatrött i morse när hon vaknade vid sju. Efter lite övertalning så gick hon med på att sova lite längre och när jag vaknade igen vid halv nio så låg hon bredvid, tittade i taket och pratade för sig själv. Efter den nattliga sömnen så har det alltså gått lite sämre. Hon har sovit 30-45 minuters pass och varit trött när hon vaknat men sova vill hon inte då. Hon har inte heller ätit ordentligt, endast lite åt gången. Nu har hon sovit lite längre så jag hoppas hon vaknar lite piggare och hungrigare så att hon äter ordetligt för att sen visa sin glada sida. Det kan vara lite jobbigt att gå runt med henne hela tiden för att hon ska vara nöjd, men vad gör man inte för de små?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar