torsdag 8 oktober 2009

För 25 år sedan var jag nyfödd

För en stund sen ringde de från blomsteraffären. Jag ska tydligen få blommor idag! Kan det bero på att det är min födelsedag? Hela 25 år är jag nu, tänk vad tiden går. Undrar vem det är ifrån...

Idag har jag och tösen varit ute en runda som vanligt. Först var vi hos mamma och bror och sen gick vi och köpte kakor. Jag ska få besök av en kompis idag och sen kommer min bror och hans flickvän på fika så kakor behövdes.

Imorgon ska mamma och pappa komma hit efter jobbet. Då blir det köpemat, thai, pizza eller sallad. Får se vad de vill ha. Sambon ska på bio, en film som jag inte vill se, så när föräldrarna gått blir det hemmakväll för oss tjejer. Vi skulle ju haft det i måndags men sen blev det inställt för sambon så vi får köpa lite godis till imorgon istället. Tänk vad mycket gott det finns här i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar