tisdag 20 oktober 2009

Så fin

Igår fick tösen ett väldigt sött och gosigt gosedjur. Hon blev jätteglad och tackar! Nu ska vi bara komma på ett namn som passar.


När tösen skulle sova förmiddag så var ögonen tung när vi satt här i soffan. Då gjorde jag den vanliga ritualen och la henne i sin säng för att hon skulle kunna somna gott. In med nappen, på med speldosan, placera Bo (ko) bredvid henne och sen går jag ut därifrån. I början var vi kvar en liten stund men hon bryr sig inte ifall vi är där eller inte så nu går jag ut och gör annat medan hon somnar och det fungerar oftast bra. Men tji fick jag denna gången. Sova ville hon inte, men titta lite på blommorna kunde hon iaf tänka sig. Nu sover hon, efter tredje försöket och lite mat i magen :)

1 kommentar:

  1. Hej, jag undrar vart du har köpt blommorna som hänger ovanför sängen?

    SvaraRadera