tisdag 20 oktober 2009

Kära syster

Idag kan jag ge mig själv en klapp på axeln. Jag var uppe redan 8.10! Så många gånger som jag försöker ta mig upp ur sängen på morgnarna, och nu äntligen lyckades jag att inte sova bort hela förmiddagen. Jag hann äta frukost i lugn och ro och plugga lite men sen vaknade tösen och ville mysa. Vi har övat på att sitta, ligga på mage och stå idag. Hon börjar tycka det är trist att sitta lutad i knät, hon vill hellre stå eller sitta upp så den övningen går super. Däremot är det inte någon favorit att ligga på magen. Jag är överraskad att det gick hela 3 minuter idag innan hon började gnälla. Det känns taskigt att lägga henne där när jag vet att hon inte gillar det men det är viktigt för att nacken ska bli stark så jag får väl fortsätta.

Jag pratade med min kära syster idag. Nu är hon i Vietnam men ska åka vidare till Saigon imorgon. Hon kommer hem tidigare än planerat eftersom de hade Samoa inplanerat och där finns ju inte så mycket att göra nu. Jag längtar tills hon kommer hem, men det är så synd att hon missar dopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar