onsdag 7 oktober 2009

Sömntuta

Idag har tösen sovit ordentligt. Medan vi storstädade här hemma sov hon gott. Varför gör hon inte det andra dagar när jag behöver lite ledig tid mitt på dagen? T ex nä jag ska äta. Fast det gör ju inget att hon är vaken hela dagar, då kan vi gosa, sjunga och mysa desto mer.

Idag har vi startat sparkonto och barnkonto till tösen. Det är skönt att få det gjort. Tydligen får barnen 100 kr insatta på kontot, en gullig gest. Jag startade ett pensionssparande också, så jag inte blir en fattig pensionär som klagar på skatterna och orättvisorna tillsammans med mina pensionärskompisar på torget. Får se om det blir något av det, man kan iaf hoppas.

Nu är jag färdigpluggad för denna veckan. På fredag får vi ut hemtentan men jag behöver inte lära mig en massa nytt tills dess, pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar