torsdag 1 oktober 2009

Regn och rusk

Jag har tänkt ta mig i kragen och se till att komma i form men än så länge kan jag inte förvänta mig något beröm på den biten. Jag tänkte börja med att gå rundor och sedan börja springa till våren. Egentligen vill jag springa redan nu (även om jag inte blir så sugen när det regnar) men tydligen ska man inte börja springa eller hoppa förren ett halvår (!) efter förlossningen. Man kan säkert börja innan men det är onödigt att utmana ödet. Så det blir till våren. Promenaderna går sådär, de dagarna jag bestämt med grannen att vi ska gå har det regnat och då tycker inte jag det är kul. Det blev iaf en runda igår och i kväll ska jag och Jessica ut en sväng. Tanken är att jag och grannen ska gå imorgon förmiddag också, så jag hoppas regnet håller sig borta. Jag har slutat snaska godis iaf, ett steg i rätt riktning!

Tösen är trött men kommer inte till ro så egentligen borde jag trotsa regnet. Får se hur det blir med den saken. Jag har en del att plugga idag med, får se om jag hinner allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar