söndag 4 oktober 2009

Smink

Idag ska jag hem till min kusin på sminkparty. Får se om jag hittar något som jag gillar i deras nya serie. Jag har en tendens att köpa på mig en massa ögonskuggor som jag gillar, alltid samma färger... Synd bara att jag inte använder ögonskugga till vardags, jag använder det ett par gånger i månaden och det kommer dröja år innan jag gjort slut på dem jag har. Vad göra?

Tösen ska stanna hemma med sin pappa och gosa. Nu ligger hon och sover gott i sin säng, utmattad efter några timmars vakenhet. Innan somnade hon när hon var trött, utan problem, men nu har hon kommit in i en period där hon blir kinkig och ledsen innan hon somnar. Hon kommer inte riktigt till ro. Det har varat några dagar men det kanske ändrar sig igen, *håller tummarna*.

Imorgon ska sambon iväg på kvällen så då blir det en hemmakväll med bara oss tjejer. Då ska godiset fram :) Mums-filibabba! Hoppas bara det inte är någon annan här hemma som nallar för mycket av det idag så det inte finns något kvar. Händer det så finns ju alltid lösningar på problemet, endast två kvarter bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar