fredag 23 oktober 2009

Grattis älsklingstjejen!

Tänk att hon är hela 3 månader idag. Tiden rullar på och hon växer så det knakar. Snart tar hon väl körkort också :)

Idag står det simning på agendan. Mamma ska ha tösen en stund så jag kan börja motionera lite. Annars händer inget mer än det vanliga. Jag har tänkt köpa mig en våg snart, när jag inte längre är på gymmet så vet jag inte vad jag väger. Innan hade vi två vågar men tydligen ansåg vi de vara onödiga så de åkte till tippen när vi flyttade. Det blir till att köpa en ny så jag får en spark i baken.

Imorgon är dagen som jag längtar efter. Dels är det helg (alltid kul) och dels ska jag och sambon fira att vi varit tillsammans i 5 år. Egentligen är det idag som är den stora dagen men firandet får bli imorgon. Vi ska på bio och sen kanske ut och äta. Det beror lite på hur tösen har det. Mamma ska passa henne (då också) och eftersom det är en bit att åka till bion så kanske vi får skippa middagen. Men äta ute kan vi göra senare annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar