måndag 12 oktober 2009

Joller

Idag har vi varit och lunchat med Emma och sedan fikat med Hanna. Tösen sov så gott i vagnen. Vi var inom lindex en runda och jag hittade en kofta som jag köpte för ett presentkort som jag fått. Jag hittade en pyjamaspåse till tösen också. Hon behöver inte mer kläder egentligen men det underlättar de nattliga bytena så jag skulle vilja ha en sådan men jag valde att vänta. Tur var det, eftersom man idag fick 50 kr rabatt när man handlade, så senare i veckan kan jag gå dit och köpa pyjamasen utan dåligt samvete. Jag skulle vilja köpa allt som finns, men jag kämpar redan för att hinna använda allt hon har. Det slits inte direkt.

I natt vaknade tösen inte förren tio över sex, helt otroligt. Jag var tvungen att ringa mamma och berätta :) Tänk att man kan bli så glad för minsta lilla. Vi tog lite sovmorgon sen och gick upp vid kvart över nio. Då var tösen redan vaken och låg och pratade med fläkten i sovrummet. Den senaste veckan har tösen jollrat väldigt mycket. Hon brukar ligga och prata en del på morgonen och på förmiddagen när hon är som piggast. Hon har så mycket kul att berätta, men det är ju lite svårt att förstå... Undrar vad de små tänker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar