onsdag 17 februari 2010

Besök

Ikväll kommer bror min hit och håller mig och tösen sällskap. Sambon är iväg med jobbet tills imorgon så det är kul att få besök. Jag har bakat muffins (mest för att jag var sugen på smeten) och sen bjuder jag på smörgås. Tösen satt så snällt på golvet medan jag bakade. Hon blev lite förvånad när elvispen satte igång, vilket inte är så konstigt eftersom den är inte den tystaste.

Jag hittade en ny pyjamas i garderoben idag, trevligt det! Den passade perfekt, trots att den är superrosa :) När tösen fått den på sig så somnade hon tvärt. Jag hoppas bara inte hon sover för länge nu, eftersom det kan bli lite fel med nattsömnen. Det återstår att se när hon vaknar i natt, jag gissar på 01, 05 och 07. Kanske att hon somnar om igen och vaknar för dagen kl 8.15. Det hade varit underbart att få sova minst 5 timmar i rad, men hade det hänt så hade jag varit förvånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar