måndag 1 februari 2010

Hemkommen från träningen

Jag har faktiskt börjat träna igen. Det är iofs bara andra gången men jag hoppas jag fortsätter. Än så länge är det riktigt roligt!

Idag fick vi alltså nycklarna till huset. Jag fick äran att skotta vår uppfart för första gången, tänk att en sådan sak kan vara rolig. Det kommer det inte vara om några veckor. Vi har varit och mätt lite så vi kan börja planera för badrumsrenoveringen. Det känns som att vi byter badrum jämt, men det är kanske inte så konstigt eftersom det nu blir det tredje badrummet som vi renoverar. I veckan kommer vi ha en del att göra. Vi ska börja flytta bananlådor med sådant vi inte behöver här hemma. Sen kommer syster på onsdag kväll och det ska bli så roligt!

Jag ska försöka klämma in några fikor och ett besök hos Josse. Jag längtar så efter dina kakor :) Mmm, smaskens!

Jag får snällt vänta tills imorgon innan jag får reda på svaret på min fråga.... smått irriterande...

1 kommentar:

  1. Kul att ni fått huset! Har pass på torsdag kl.18 om du vill komma :)

    SvaraRadera