måndag 22 februari 2010

Mumma

Maten gick hem hos tösen, så det blir nog fler gånger som jag lagar kotlett med grönsaker. Den enda maten som hon inte tycker speciellt bra om är torsk med broccoli, det blev alldeles för mycket broccoli i den maten. Jag tänkte laga torsk med något annat och blanda de båda, så kanske det blir bra.

Nu sover tösen. Jag tänkte passa på att städa idag, speciellt efter att ha läst hur duktiga vissa andra är på att städa. Kan andra städa hus borde väl jag orka städa en lägenhet? Lite har jag plockat undan men eftersom tösen inte mår så bra, blir det mycket keltid idag och då räcker inte timmarna till (och så prioriterar jag annat medan hon sover).


I helgen fick en kompis en liten pojke! Så himla roligt, tösens nya kompis! Jag hoppas allt gick bra. Ett stort grattis Anja och Marco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar