torsdag 18 februari 2010

Idag var det jag som plaskade

Imorgon är det sim som gäller för oss tjejer här hemma. Skoj ska det bli! Jag var och simmade idag med, men med motionssyfte. Det var riktigt härligt! Jag passade på att väga mig också, ett måste på väggabadet.

Tösens mormor har köpt sig en resesäng, madrass, kudde och påslakanset idag. Hon hade tagit fram gosedjur till sängen med. Så mysigt, där kommer nog tösen att sova gott. Än så länge har hon inte sovit borta och jag tror det tar ett tag tills hon gör det, men nu har hon en möjlighet till det iaf Mamma har varit här mycket och vi har varit hos dem så jag känner mig väldigt säker på att det hade gått super att sova hos dem men tösen vaknar fortfarande några gånger på nätterna, vilket kan vara jobbigt.

Jag passade på att köpa lite nya kläder till tösen idag. Efter att ha hittat en ny tunika i garderoben så insåg jag att det inte bara var brist på enfärgade bodys, det saknas enfärgade byxor också. Dessutom har jag fått rensa ut sockarna som är på tok för små nu. Under min snabba shoppingrunda blev det tre par byxor, en fleecejacka till våren och strumpor. Lite surprice att jag köpte rosa byxor, men de passar till många av hennes tröjor. Ibland går jag utanför mina egna gränser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar