torsdag 25 februari 2010

När ringer telefonen?

Än så länge har telefonen inte ringt från vvs:aren, får se om han ringer imorgon. Det kommer en från en annan firma imorgon och ska kolla på badrummet och sedan tänkte jag ringa ytterligare ett bolag, Carlshamns rörteam. Jag antar att det är dem du menar Emma, tack för tipset!

Tösen har haft en hemmakväll med sin pappa idag. Hon var lite grinig, men för tillfället är det inget ovanligt. Hon har varit det några dagar, eller någon vecka nu. Jag vet inte om det har med förkylningen att göra, men jag tror inte det. Det verkar mer som att hon blir uttråkad men att underhålla henne konstant går ju inte. Idag har vi bland annat sjungit om de tio indianpojkarna. Får hon något nytt att undersöka eller en majskrok så blir hon supernöjd. Det är svårt att förstå sig på de små.

Imorgon är det babysim men än så länge vet jag inte om vi ska dit. Tösen har bara hostat ett fåtal gånger idag så om natten går bra och hon inte hostar imorgon så kanske vi går dit. Jag vill ju inte att hon ska bli dålig igen, så det gäller att jag är säker på att hon är frisk. Om man bara kunde fråga henne så hade det underlättat mycket :)

1 kommentar:

  1. Vad dåligt att dom inte kom och du stod där och väntade!! Riktigt dåligt att dom inte ens kunde ringa. Men men. Hoppas ni hittar några vettiga med ett bra pris =) Hoppas Nelly är bra idag så ni kan simma!

    SvaraRadera