måndag 7 september 2009

Alla dessa miner

Det är helt otroligt hur många olika miner en liten bebis kan göra. Självklart förstår de ju inte vad de gör men minerna är där ändå. Efter lite sovmorgon till tio idag gick vi upp och åt frukost. Och där, mitt i frukosten kom det första riktiga leendet. Först log hon åt sin kära pappa och en liten stund senare lyckades jag också locka fram ett litet underbart leende. Innan har leendena kommit lite här och var men nu var det på riktigt. Det måste jag skriva upp i hennes fotobok.

Tösen har redan slocknat igen, nu ligger hon och sussar i sängen medan jag sitter lite med plugget och en kopp te. Än så länge har jag inte så mycket att göra eftersom jag inte har alla böckerna än men det gör inget att jag har lite mer ledighet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar