lördag 12 september 2009

Fotboll

Idag var jag och tösen hos min kusin. Hon har en dotter på 2,5 år som alltid sett så liten ut men idag såg hon istället så stor ut, beror ju lite på vad man jämför med. Jag försår att föräldrar till fler barn tycker de äldre barnen växer över natten när ett nytt liv kommer till världen. Jag fick med mig 4 papperskassar med kläder till tösen från kusinens kompis. Verkligen jättesnällt. Nu behöver vi inte köpa nytt förren till sommaren. I-landsproblemet är nu hur kläderna ska få plats...

Därefter åkte vi och kollade på lite fotboll, en kompis dotter spelade. Senare på eftermiddagen ville tösen gosa med sin pappa så vi tog vagnen och gick till hans jobb när han hade rast, det passade perfekt eftersom jag ändå var "tvungen" att köpa lite lördagsgodis :)

Nu sitter vi och gosar framför tv:n och när sambon kommit hem är det dags för tösen att sova. Just nu är hon inte ett dugg trött, men det kommer nog om en timme iaf, efter att hon ätit "kvällsmat".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar