torsdag 24 september 2009

Shopping

När mamma var här passade vi på att gå till stan och shoppa lite. Jag behövde lite kläder, dels till i helgen och dels tills min födelsedag så jag provade en hel hög kläder. Jag hittade en jättefin skjorta, en jeanskjol och en klänning. Jag provade sex par jeans men det var inga som passade sådär super som man önskar att de gjorde så det blev inga. Det får bli en annan gång. Nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha när. Det lutar åt att jag ska ha klänningen på lördag men det återstår att se.

Tösen tyckte inte det var så roligt att ligga still i vagnen så sent på eftermiddagen då hon brukar vara vaken vid den tiden. Mamma tog gärna upp henne och gosade medan jag provade kläder. Det är skönt att ha barnvakt med sig :)

Nu ligger tösen och sover. Hon var riktigt trött efter maten så hon somnade djupt så idag hann inte sambon säga godnatt till henne... Han får ta igen och gosa järnet i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar