tisdag 29 september 2009

Min kära syster

Idag har jag umgåtts med min syster hela dagen. Hon var här en sista gång innan hennes resa jorden-runt. Vi var uppe hos mormor och sen en runda på stan. I eftermiddags kom mamma också på besök för att planera inför helgens kalas. Eftersom vi inte har så stor plats här hemma har jag fått lov att ha mitt kalas hemma hos mamma och pappa. Så snällt!

Tösen vaknade redan tio i fyra i natt, det kändes tidigt eftersom det brukar vara efter fyra. Jag var helt säker på att hon skulle vakna igen vid sju och inte vilja somna om men där hade jag fel. Hon vaknade inte förren halv nio, då gav jag henne mat och sen somnade hon om igen och sov ända till tio. Jag hann med både frukost och dusch utan att störas :)

Nu sitter tösen och myser i mitt knä, men hon börjar tappa tålamodet så det är väl bäst att jag återvänder till henne så hon håller sig nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar