måndag 21 september 2009

Hur bestämma?

Nu sitter jag här i soffan och kollar på tv. Jag kan inte riktigt bestämma om jag ska kolla på svenska hollywoodfruar eller CSI. Hmm, svårt val då jag alltid kollar CSI men allt skriveri och skvaller om Ankan gör ju att jag vill se det istället. Om jag ändå kunde spela in program...

Tösen ligger och försöker sova i sin säng. Mätt i magen, ny blöja, speldosan är igång och nappen i munnen. Det brukar ta ca en kvart och sen sover hon gott. Om en stund ska jag ta fram godiset som jag köpte i fredags. Hade tänkt äta det på lördagskvällen men vi orkade inte så jag ska fuska lite med "inget godis på vardagarna"-regeln. Ärligt talat så har jag redan fuskat idag så det är bara att fortsätta, tog tre godisbitar istället för mellanmål... Inte bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar