torsdag 24 september 2009

Lite fika

Vädret ändrade karaktär och regnet kom lagom till klockan 11 så det blev en fika istället. Det var trevligt det också men jag känner mig lite lat. Jag får gå en runda imorgon istället efter lunchen med Emma.

Ikväll kommer mamma upp på besök en stund. Hon ville så gärna gosa lite med tösen. De har varit på semester i två veckor så det var ett tag sen hon var här nu. I helgen ska de iväg igen så det gäller att passa på!

Jag längtar till på tisdag, då kommer min kära syster på ett sista besök innan hon åker jorden-runt. Sen kommer hon inte hem förren till jul så tösen kommer växa ordentligt tills de ses nästa gång. Trist att hon missar dopet men vad ska man göra åt saken? Vi får ta en massa kort och filma så hon kan kolla på det i efterhand. Det blir ju absolut inte samma sak men det är det näst bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar