tisdag 15 september 2009

Lite allt möjligt

Idag ska vi till bvc på läkarkontroll. Troligtvis ska vi mäta också, det var några veckor sen vi gjorde det nu, vikten kollar de varje gång men inte längd.

Kursen som jag läser nu kräver böcker för 1200 nypris och eftersom det handlar om lagar så behöver jag det senaste och då är det svårt att få tag på begagnat. Lite segt att behöva lägga nästan ett helt bidrag på kurslitteratur men jag har sålt lite gamla böcker, så det blir inte så dyrt i slutändan. Än så länge har jag fått en bok så nu väntar jag bara på att resterande ska komma. Hoppas jag kan sälja böckerna sen, till våren är de fortfarande aktuella så det bör ju gå.

I morse vaknade jag när sambon gick till jobbet och då gick jag upp, redan kvart i åtta! Nu ska jag ändra mina vanor och komma upp på morgonen och inte sova till efter nio varje dag, det blir så svårt att somna på kvällen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar