onsdag 16 september 2009

Pluggdag

För tillfället ligger tösen nöjd och glad i babygymmet. Att det kan vara så underhållande att bara titta på figurer och lyssna på beyoncé. Hon har bra musiksmak, det är min tjej det! Med sambon blir det lite mer hårdrock så det gäller att jag spelar lite annan musik om dagarna när han inte är hemma :)

Idag har jag mycket att göra i skolan. Vi ska ha en internetbaserad övning och det är en hel jag måste hinna läsa igenom innan dess. Jag är nästan klar med det men sen ska vi göra uppgifter på texten med. Än så länge har jag inte förstått hur övningen ska gå till, den börjar kl 13 idag och stänger imorgon natt, så det verkar inte som att jag måste sitta vid datorn vid en viss tidpunkt. Det är iaf vad jag hoppas på eftersom det är svårt att planera när jag har tid över, det är ju inte jag som bestämmer här hemma utan sötnosen :)

Snart ska vi ut och power-walka lite. Jag ska ju komma i form lite mer hade jag tänkt och jag måste börja någonstans. Tösen har varit så duktig och tränat nacken så nu måste jag väl också träna lite :) Godiset har jag hållit mig borta ifrån än så länge (om man inte räknar den halva godisbiten som "råkade" hamna i min mun i måndags...), tur att jag har en sambo som älskar snask och äter upp det som finns kvar när vi köpt lördagsgodis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar