onsdag 2 september 2009

Nyfrisserad

Idag var jag hos frissan för energiklippning. Jag hade fått presentkort tidigare i somras som jag nu äntligen utnyttjat. Mamma passade tösen under tiden och det gick super. Det var så skönt att få i ordning på håret och bara vara "jag" för en stund även om det bara handlade om en timme.

Sen åkte vi vidare till bvc där vägning stod på schemat. Nu väger vår stora tös hela 4500 gram. Vi fick en ny tid nästa vecka och då kan sambon också följa med. Det är trist för oss båda att han missar sådant som handlar om tösen, även om det inte händer så mycket mer än vägning och eventuellt mätning på bvc, men nästa vecka kan han iaf följa med!

I natt är vi själva hemma, eftersom sambon är iväg med jobbet nu två dagar. Får se hur det går. Det ska nog gå bra, det är ändå jag som har nattpassen, lite svårt för sambon att amma :) Det svåra blir att komma upp i morgon. Vi ska nämligen till sjukhuset klockan 8 och göra ett nytt hörseltest eftersom det som gjordes på BB inte visade något tydigt resultat. Hoppas hon sover lika bra som i natt, 7,5 timmar innan första amningen, så jag är ordentligt utvilad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar