tisdag 8 september 2009

Grilla med jobbet

Igår grillade vi med jobbet. Eftersom sambon är sjuk så stannade han hemma med tösen. Hon var lite kinkig när jag gick eftersom hon nyss ätit men det gick snabbt över. Hon är det ibland när hon äter, hon verkar inte veta om hon är mer hungrig eller mätt. Sen hade hon varit lugn och snäll resten av kvällen. Jag köpte hem ersättning denna gången eftersom det jag pumpat sist jag var borta då inte räckte. Det blir så struligt att behöva värma mjölk från frysen men denna gången räckte det. Jag tycker det är bra att även sambon får lite ensamtid med henne och att jag kan få lite ensamtid för mig själv också ibland.

Det var jättetrevligt på grillningen, kul att träffa "alla" från jobbet. På vägen hem fick vi en liten safariupplevelse som innehöll ett rådjur och en räv. En räv har jag aldrig sett i det fria förr, så det var en upplevelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar