fredag 11 september 2009

Lite om dagen

Dagen började underbart. Tösen sov till 5, då hon åt och somnade om. Nästa gång hon vaknade var vid sju, då jag la henne bredvid mig så hon somnade om gott. Vid åtta vaknade hon igen och ville äta. Så det blev mycket sömn på raken i natt, jag hoppas på en repris i natt!

Jag och syster var hos mormor idag och lunchade. Efter det gick vi till Jessicas glassbar och köpte oss en varsin kaffedrink. Den är underbart god kan jag lova! Vi satte oss i hamnen och njöt av det fina vädret. Efter jag sagt hejdå på stationen gick jag in till stan och köpte papper till dop-inbjudningarna. De blir lila/rosa med band runt. Jag fick provbitar på 8 olika band som jag nu ska välja mellan. Beslutsångerst!

1 kommentar:

  1. Wow nu har jag äntligen hittat din andra blogg! Inte det lättaste!:P Glömmer ju alltid att fråga! Roligt att läsa lite om hur Nelly växer och frodas. Hon börjar bli en stor flicka! :) Kram!

    SvaraRadera